Utolsó kommentek

  • dzsíni: http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=122072524480423 (2010.05.20. 21:37) Kisebb Magyarországot!
  • Nádasi Balázs: Einstein nem volt vallásos, nem volt hívő, a mai fogalmak szerint, de meg volt győződve arról, hog... (2010.03.17. 20:38) Az ateista prof
  • : @Geri: ööö (2009.04.08. 23:24) Kisebb Magyarországot!
  • A Szörnyű Félműveltség Ellen Küzdők Társasága (ASzFEKT): Albert Einstein a vallásról Einstein „vallása", ahogy õ gyakran kifejtette, inkább kozmikus tiszt... (2008.07.02. 11:35) Az ateista prof
  • Geri: Nem jó ötlet, megtudnátok miért, ha a rácok( gyengébbek kedvéért:szerbek) megvernének vagy a tótók... (2008.01.26. 19:38) Kisebb Magyarországot!
  • Utolsó 20

Tagek

anim (1) áttörve (3) biz (1) cic (2) cikk (2) engedj vásárolni (1) esküvő (1) fény (4) fotó (3) friends (2) idézet (3) klassz (23) költői kérdés (2) magyar (3) olvasnivaló (3) party (2) rajz (2) reklám (2) tech (2) triptoy (1) ügyfélszolgálat (2) v8 (1) vicc (5) video (4) zene (3)

Küzdelem a konzumálásért

2006.10.09. 19:58 Lupus in Fabula

Egy pár napja történt, hogy egy kiadós meditálás után felhívtam a UPC-t, és félretéve mindenféle korábbi idegölő tapasztalatomat, megpróbáltam megrendelni egy internet előfizetést. Háromszori újratárcsázás után sikerült kitapasztalni a legrövidebb útvonalat a humán segítség felé, szlalomozva a robot kurva promó bullshitjei és 10 számjegyű authentikációs bepróbálkozásai között.. sajnos a "For english speaking operator please press 7" itt nem működik, hacsak nem akarsz félórán keresztül kemény percdíjakat fizetni azért hogy 8khz-en hallgathass public domain klasszikusokat az elmúlt 300 év zenei terméséből :) Rövidre zárva, mert nem ez a lényeg, kiderült, hogy telefonon nem rendelhetek a címünkre, mert az előző lakó számlatartozást hagyott maga mögött, be kell fáradjak személyesen, és azonosítanom kell magamat, hogy nem én vagyok az, aki átverte őket, blablabla. "OK, (glukk - nagy nyelés) meghatalmazás kell? mert nem az én nevemen lesz..." "Természetesen nem kell, majd a helyszínen kell aláírni", jött a válasz. Akkor miért kell befáradni személyesen? kicsit ellentmondásos az egész... namindegy.
CUT.
Moszkva tér, UPC ügyfélszolgálat, 9 várakozó van előttem. Leülök, kinyitom a gépem, van WiFi, (jee) megpróbálom akkor addig megrendelni interneten, győzzön a gyorsabb... Másfél óráig bírta a gépem akksija, közben folyamatos "400 Bad Request" hibával szart be az online megrendelő form, hát ezt nem hiszem el... Interneten megrendelős project cancelled, közben a körömreszelő vicceket mesélő ügyfélszolgálatos hülyepicsák is nagy kegyesen sorra juttattak. Később egyébként kiderült, a Firefoxxal van a gond, Internet Explorert kellett volna használnom... Még jó hogy nem floppyn kell beküldeni egy bescannelt faxolt dokumentumot... Na mindegy, nem mindenkinél váltott az óra a 21. századra, ezzel már megbékéltem egy ideje.
Sorra kerülök, hurrá! Már az idegbaj kerülgetett, de ez ismét visszahozta az életkedvemet... Utoljára szerintem 99-ben álltam sorban ennyit, amikor még nem voltam tisztában a saját időm értékével. A dialógus kb így zajlott:
UPC: Jónapot!
L: Jónapot, internethozzáférést szeretnék rendelni.
UPC: Rendben, milyen címre vehetem föl?
L: xxxx, xxxxx utca xx/x, xx emelet x ajtó.
UPC: Igen, látom, itt már folyamatban van egy online feladott megrendelés.
L: Igen! sajnos a weboldal nem működött megfelelően, de ezekszerint mégiscsak átment valami...
UPC: Igen, Németh Zsolt néven van a megrendelés.
L: Ja, akkor nem, tuti hogy nem, vegyünk fel újat.
UPC: Akkor a személyit és a lakcím kártyát kellene odaadnia.
L: Kellene vagy adjam is oda?
UPC: Igen, oda kellene adnia. ( :)))) áááá ettől megőrülök! )
L: Nem az én nevemen lesz.
UPC: Akkor egy meghatalmazást kellene írni, 2 tanú aláírásával. ( NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! szándékosan csinálja :PPP )
L: A 1221-es telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták nem szükséges a meghatalmazás
UPC: Sajnos anélkül nem tudjuk elfogadni.
L: Dehát, telefonos megrendelés esetén nincs szükség meghatalmazásra, bárkinek a nevében megrendelhetem...
UPC: Igen, de itt személyesen szükség van rá....
L: Úristen... inkább nem mondok semmit.... Úgy tudom, csak akkor kell bármit is aláírni, és igazolni, amikor kijönnek szerelni...
UPC: Így van, de itt csak meghatalmazással tudjuk felvenni a megrendelést. A telefonos beszélgetést rögzítik, de itt nem rögzítenek semmit.
L: (itt már legszívesebben ordítottam volna a fájdalomtól) És az internetes megrendelésnél, ott rögzítik a beszélgetést?
UPC: Nem, ott nem rögzítik, de be kell írni a személyes adatokat.
L: Jó, a megrendelő személyes adatai itt vannak nálam, akkor felvesszük a megrendelést? Én még mindig nagyon elszánt vagyok abban, hogy pénzt adjak a cégüknek, de úgy érzem mindenáron meg akarnak ebben gátolni...
UPC: A személyes adatok nem elegendőek, szükség van a meghatalmazásra. Egyébként nem ad nekünk pénzt, itt nincs is kassza...
L: Dehogynem adok, egy éven keresztül kötelezettséget vállalok arra, hogy havonta befizetek 10 ezer forintot, akkor az minek számít? Vagy az nem a cégnek megy?
UPC: Sajnálom nem tudok segíteni...
L: Értem, miben tud?
UPC: Hozzon egy meghatalmazást, és fel tudjuk venni a megrendelését.
L: Biztos hogy még egyszer nem állom végig a sort... De hogy lássa, én nem adom fel, és mivel már megszoktam, hogy nálunk fordítva megy - itt a vásárlónak kell megküzdenie az eladó kegyeiért... Meg tudjuk rendelni interneten, itt, most?
UPC: Nem, itt sajnos nem lehet.
L: Miért? Nincs itt internet?
UPC: De van.
L: A gépén van internet?
UPC: Igen.
L: Akkor... mi gátolja meg abban, hogy átváltson a böngészőre, beírja hogy www.upc.hu, és megrendelje nekem azt a szájbavert internet szolgáltatást?
UPC: .... (nagy kuss) ... Mondja a címet.
[...]
és, ki gondolta volna, ki nem, sikerült áttörni a tűzfalon. De miért kellett ennyit küzdeni érte? Én úgy tudom 2-3 ezer forint jutalékokat fizetnek egy-egy felvett megrendelés után... Ha az nem motiválja arra, hogy 10 perc alatt keressen pár ezer forintot, akkor mi?
Mikor lesz ennek mér végre vége? :)

5 komment

Címkék: ügyfélszolgálat engedj vásárolni áttörve

A bejegyzés trackback címe:

https://realityhacker.blog.hu/api/trackback/id/tr2315859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szimplan gabi · http://www.tejfolosrizs.com 2006.10.11. 13:00:48

és most kérdezzük meg lupust, nincs-e egész véletlenül egy nagyon kedves ismerőse, aki évek óta UPC-nél dolgozik, és seperc elintézte volna neki az egészet mosolyogva... ;)

konklúzió: valszeg direkt élvezi, ha szivatják... ;)

Lupus in Fabula 2006.10.11. 13:14:50

Csak a memóriám hagy ki néha... egyébként, a kedves UPC-s baráttól kiderült, hogy telefonba is föl vehették volna simán a megrendelést, 3000 forintos jutalékért :) és csak beszerelésnél kellett volna személyi stb.

manapi 2006.10.18. 04:30:24

:)
Szerintem ne fájjon! legközelebb szerintem barát... szerintem!

Lupus in Fabula 2006.10.20. 12:26:39

nem fáj... mostmár be van kötve, működik, élvezzük. :)

kicsidzsí 2006.11.07. 14:30:05

hehe, én nem bírtam volna idegileg, van mit tanulnom tőled :)
süti beállítások módosítása